روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام
فوریه ۲۸, ۲۰۲۲
چگونه یک ادمین حرفه ای برای پیج اینستاگرام باشیم؟
فوریه ۲۵, ۲۰۲۲
رعایت چند نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام
فوریه ۱۸, ۲۰۲۲
سئو اینستاگرام ; قطعا همگی می دانیم که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس و یک پلتفرم بازاریابی اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه است و به هیچ عنوان نباید آن را مشابه یک موتور جستجو نظیر گوگل تلقی کرد و بحث سئو را به آن نسبت داد.
ما در ایران تبلیغ به شما کمک میکنیم که طرز تفکر خود درباره سئو اینستاگرام را به سمت درست جهت دهی کنید. در واقع قرار است که با هم بهینه سازی پیج اینستاگرام را با تسلط بر تولید محتوای بهینه، کپشن نویسی جذاب، عکس های خلاقانه و هشتک گذاری مناسب، یاد بگیریم. در انتهای مقاله نیز با بیان نکات و ترفندهای ناب و بسیار کاربردی در راستای سئو و بهینه سازی پیج اینستاگرام، شما را شگفت زده خواهیم کرد، ترفند هایی که کمتر گفته و یافت می شوند
• استفاده از عکس های با کیفیت در پیج اینستا گرام موجب می شود تا این عکس ها جز نتایج گوگل قرارگرفته و مخاطبان بیشتری به سوی پیج جذب شوند.
• میتوان تعدادی از اکانت های که به یک پیج مرتبط هستند را تگ کرده و بیش از پیش، توجه مخاطبان را جلب کرد.
• میتوان در صفحه اینستا گرام و در بخش بیوی پیج، در مورد کسب و کار، مطالب کوتاهی نوشت و یا حتی از کلمات کلیدی که به مرتبط با آن کسب و کار استفاده کرده و ضمن بهبود سئوی اینستا گرام، تعداد بازدید کنندگان صفحه یا پیج را افزایش داد.
• میتوان از هشتگ هایی برای پست استفاده کرد که به مخاطب و البته پست مرتبط باشد.
آموزش سئو اینستاگرام بصورت گام به گام
بعد از فراهم کردن ابزارهای تولید تصویر و فیلم، باید حساب اینستاگرام خود را به حالت حرفه ای یا بیزینسی تبدیل کنید، زمانی که اکانت خود را به حالت عمومی و تجاری تبدیل کردید، قدم های زیر را مرحله به مرحله پیش روید. آموزش سئو اینستاگرام را با نه گام زیر برایتان خلاصه و مفید شرح خواهیم داد. مطمئنا با انجام ۹ گام زیر و رعایت نکات مخصوص هر کدام، از پس سئو در اینستاگرام به خوبی برمی آیید.
۱- بهینه سازی نام کاربری در سئو اینستاگرام
در جستجوی اینستاگرامی بسیاری از کاربران شما را با نام کاربری پیدا می کنند، پس نکات مهم مربوط به نام باید هدفمند رعایت شود. نام کاربری که برای پیج خود انتخاب می کنید باید ساده و سهولت خواندن داشته باشد. سعی کنید با انتخاب نام واحد و مناسب، هویت اطلاعات خود را در شبکه های اجتماعی مختلف بطور علنی اهراز کرده و با یک نام با مصمی در همه جا شناخته شوید.
بهتر است نام تجاری پیج اینستاگرام شما متناسب با نام شرکت، کسب وکار ، کلمات کلیدی مهم یا برند شما باشد. برای نمونه نام تجاری مرسدس بنز را در پیج اینستاگرامش در عکس زیر مشاهده می کنید، می بینید که در نهایت سادگی و بدون استفاده از اعداد یا کاراکترهای خاص و فقط با نام کاربری برند تجاری خود، چقدر زیبا عمل کرده است.
۲- سئو اینستاگرام و بهینه سازی مشخصات
در قسمت مشخصات یا بیو پیج، سعی کنید برای بهبود سئو پیح اینستاگرام، از کلمات کلیدی مهم مربوط به برند یا تجارت خود استفاده کنید. درباره این که چه کسی هستید و چطور می توانید برای دنبال کنندگانتان مفید باشید در قسمت توضیحات پروفایل صحبت کنید.
۳- بهینه کردن عکس ها
بزرگترین رسالت اینستاگرام، ارائه محتوای بصری با کیفیت است. عکس ها آنچنان باید زیبا، واضح و مفهومی باشند که هر فردی بلافاصله آنچه را می بیند درک کند. اینستاگرام از فناوری تشخیص تصویر استفاده می کند، یعنی عکس ها را با توجه به محتوا، طبقه بندی می کند، یعنی عکسی را منتشر کنید که مرتبط و بهینه باشد.
حتما برای سئو عکس های اینستاگرام نیز مانند سئو عکس های سایت، از متن جایگزین Alt استفاده کنید. افراد کم بینا بیشترین بهره را از متن جایگزین Alt می برند. Alt برای ربات های جستجوگر هم بسیار مهم است. اینستاگرام نیز مانند گوگل به کاربران خود اهمیت می دهد به همین خاطر است که قابلیت افزودن متن جایگزین را پیاده سازی کرده است.
۴- بهینه سازی برچسب جغرافیایی
اینستاگرام امکانی دارد که با استفاده از آن به راحتی می توانید اطلاعات موقعیت مکانی خود را درج کنید، افرادی که دنبال این مکان هستند خیلی آسان متوجه حضور شما می شوند، مخصوصا در جستجوی فروشگاه های محلی یا تاسیسات، برچسب گذاری مکانی معجزه می کند. کاربرد جذاب اطلاعات موقعیت مکانی در اینستاگرام اینجاست که گاها شما با موقعیت فعلی که برای محصول خود ثبت کرده اید نتیجه نمیگیرید، خیلی راحت میتوانید از گزینه تغییر آدرس و موقعیت مکانی بهره مند شوید و اسم مکانی را درج کنید که کاربرانتان دوست دارند این محصول متعلق به آنجا باشد، یعنی بهره گیری از ترفند قدرت تخیل در اینستاگرام!
۵- بهینه سازی متن های ارسالی یا کپشن ها
با نوشتن و بهینه سازی محتوای متنی خود در پست ها یا کپشن ها بر اساس کلمات مهم حوزه کاری خود، به موفقیت های خوبی می رسید. هر چند تعداد این کلمات کلیدی با توجه به امکانات فعلی اینستاگرام محدود است، اما تاثیر شگرفی دارند.
در زمان نوشتن کپشن گیرا، حتما به موارد زیر دقت نمایید:
- شناخت مخاطب : تیپ، شخصیت، علایق، طرز فکر و نوع مخاطب پیج خودتان را بشناسید. به محدوده سنی، جنسیت مخاطب خود دقت کنید و از دغدغه ها و نیازهای متناسب با آن قشر صحبت کنید.
- تعیین اهداف کپشن : هدف خودتان را از نوشتن کپشن تعیین کنید، اینکه می خواهید ذهن کاربر خود را به چه سمتی، با چه ایده و برنامه ای سوق دهید، مهم است.
- به اندازه بنویسید : از گزافه گویی در کپشن نویسی بپرهیزید، چرا که با این کار فقط، حوصله کاربر را به سر میبرید! در پاراگراف های کوچک، با ترکیب متن و ایموجی های جذاب، مخاطب را راغب خواندن محتوای خودتان کنید.
۶- بهینه سازی هشتگ
هشتگ ها همراهان وفادار و قابل اعتماد برای کاربران اینستاگرام هستند و تعامل بالایی را از خود نشان داده اند، اگر قصد دیده شدن دارید حتما باید به هشتگ گذاری هدفمند جهت بهبود سئو پیج اینستاگرام خود، اهمیت بدهید. هشتگ ها به عنوان کلمات کلیدی اضافی عمل می کنند.
زمانیکه شما صاحب یک پیج عمومی هستید و در پست خود از یک هشتگ استفاده میکنید، پیج شما در نتایج آن هشتگ نمایش داده می شود، این است تاثیر هشتگ گذاری در سئو اینستاگرام!
معرفی پیج اینستاگرام به گوگل
معرفی پیج اینستاگرام به گوگل یکی از شیوه هایی که با استفاده از آن میتوان یک پیج اینستا گرام خاص را مشهور کرد. گاهی اوقات، برخی از پیج ها به صورت لینک و یا در بخش نظرات یک سایت به صورت رایگان معرفی میشوند با این حال این روش آنچنان بر محبوبیت و تعداد فالوورهای پیج اضافه نمی کند.
اما، در صورتی که این پیج ها در فروشگاه های اینستاگرامی، در قالب آگهی و در پیج هایی با رنک بالا معرفی و تبلیغ شوند، رتبه گوگل آنها به صورت قابل توجهی افزایش می یابد. علاوه بر این، ساخت سایت برای پیج های تجاری میتواند بر تعداد بازدید کنندگان آنها اضافه کرده و در نتیجه کسب و کار آنها را رونق دهد.
در مرحله بعد، این سایت باید در جستجو گرها و در بخش ثبت سایت پیج اینستاگرام در گوگل به ثبت برسد. علاوه بر این، صاحبان این پیج ها باید لینک صفحه اختصاصی اینستا رام را به گوگل معرفی کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند از خدمات پیج بهره ببرند.
چگونه در سرچ اینستاگرام اول باشیم
به طور معمول، هدف همه صاحبان پیج اینستا گرام، اعم از هنرمند، کار آفرین و ….، این است که در پیج اینستا گرام اول باشند و هنر و محصول و حاصل تلاش های آنها دیده شود. اما این افراد در صورتی میتوانند به هدف خود دست یابند که در پیج خود تغییراتی را اعمال کرده و به دیده شدن خود کمک کنند.
منظور از اول بودن در پیج اینستاگرام این است که اگر کاربری نام پیج ما را در اکسپلور اینستا گرام تایپ کرد، نام پیج ما در راس همه پیج ها باشد.
افزایش سئو اینستاگرام
در واقع، پیج های اینستا گرام از جمله ابزارهایی هستند که افراد و شرکت های بزرگ میتوانند به واسطه آنها یکدیگر را شناخته و بر فعالیت یکدیگر تاثیر بگذارند. اما، این تاثیر هنگامی پیوسته و ماندگار خواهد بود که صاحبان این پیج ها، اقداماتی برای افزایش سئو اینستا گرام انجام دهند. این افراد میتوانند برای افزایش آمار بازدیدکنندگان پیج خود موارد زیر را انجام دهند :
• فالو کردن پیج هایی با تعداد فالوور بالا و دریافت لایک از طرف آن پیج موجب میشود تا صفحه مورد نظر بیشتر دیده شود.
• گذاشتن نظرات و ارسال پست به دیگر کاربران کمک میکند تا پیج مورد نظر شناخته شده و به تعداد فالوورهای آن افزوده شود.
• استفاده از هشتگ و نوشتن متن به دیده شدن پست و البته پیج کمک می کند.
• پاسخ دادن به نظرات دیگر کاربران نیز به بهینه سازی و افزایش سئوی سایت کمک می کند.
• میتوان از کلمات، هشتگ یا ایدی خاص در بیو استفاده کرده و نظر کاربران را جلب کرد.
• میتوان در اینستاگرام از قابلیت فیلم نیز استفاده کرده و با استفاده از محصول و پیج را معرفی کرد.
• با تمرکز روی بخش insight که صرفا در پیج های کسب و کار فعال وجود دارد، میتوان به درصد تعامل ها و ارتباط ها و البته بخش های جذاب پست ها پی برده و از این طریق، فالوورهای بیشتری جذب کرد.
بحث سئو در اینستاگرام شامل دو مسیر و هدف مهم است، سئو پیج اینستاگرام برای رتبه یک شدن در خود شبکه و سئو اینستاگرام جهت بهبود رتبه در گوگل است. از آنجا که مکانیزم جستجو در اینستاگرام بسیار ساده است، می توان با بهینه سازی نام کاربری، مشخصات، کپشن ها، اطلاعات مکانی، هشتگ گذاری مفید و ارسال پست ها بصورت منظم و روزانه، فالوورهای اینستاگرامی خود را افزایش دهید و مشتری های بیشتری جذب کنید.
برای دریافت اطلاعات و آموزش های بیشتر در این زمینه به قسمت مراجعه کنید.
ادامه مطلب
در این مقاله برای اینکه انگیزه خود را از دست ندهید ۳ راهکار ارائه شده است و با توجه به این نکات شما میتوانید مطمئن باشید که محتوای شما مورد توجه کاربران و موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت.
خلاقیت و سئو محتوا
این یک پست حمایتی است که توسط SEMrush نوشته شده است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به حامی مالی است.
سختترین قسمت نوشتن محتوا چیست؟
به عنوان یک نویسنده در دنیای مدرن ، شما باید:
- • به سئو محتوا توجه کنید.
- • آن را متناسب با نیازهای مخاطبان خود، تولید کنید.
- خلاق بمانید.
- ایجاد تعادل بین خلاقیت و سئو محتوا ممکن است خلاقترین نویسندگان را نیز دلسرد کند.
۱٫ تحقیق درباره مشکلات و نیازهای مخاطبان خود
شاید ایده بسیار خوبی برای موضوع داشته باشید. شاید به نظر خودتان نوشتن درباره آن قطعا فوق العاده خواهد بود. اما اگر سایر افراد چنین فکری نکنند، چه اتفاقی میافتد؟
بهترین راه برای اثبات این است که از اطرافیان یا از گوگل بپرسید.
از کلمات کلیدی مربوط به نیچه خود استفاده کنید تا بدانید مردم در مورد چه چیزی بحث میکنند. این منابع میتواند کمککننده باشد:
- سایر شبکههای اجتماعی
به کمک این کانالها، نه تنها میفهمید که مردم به چه چیزی علاقه دارند، بلکه متوجه خواهید شد که هنگام صحبت در مورد موضوعی خاص از چه زبانی استفاده میکنند. برای ی خود حتما از آنها کمک بگیرید.
نوشتههای وبلاگها و رسانههای خارجی
راه دوم این است که بر نوشتههای وبلاگها و رسانههای خارجی در مورد موضوع انتخابی خود نظارت کنید. همچنین میتوانید از گوگل برای این کار استفاده کنید – یا کمی از نرم افزار کمک بگیرید.با استفاده از ابزار تحقیق موضوعی، احتمالاً مجموعه کاملی از اطلاعات را برای انتخاب موضوع با بالاترین ارتباط و رتبهبندی دریافت خواهید کرد که برای سئو محتوای شما نیز موثر است.
تنها چیزی که نیاز دارید این است که کلمه کلیدی را وارد کنید و یک نمای کلی از:
- پرطرفدارترین موضوعات فرعی بر اساس تعداد عنوان کردن آنها بصورت ماهانه، حجم جستجو و سختی آنها.
- عنوانهایی که اکثر مردم به آنها لینک میدهند.
- سوالاتی که افراد در مورد موضوع فرعی در فرومها میپرسند.
اطلاعات بدست آمده میتواند به شما این درک را بدهد که آیا ایده فوق العاده شما بر اساس دادهها مناسب است یا خیر.
۲٫ بررسی عملکرد رقبا
مواردی وجود دارد که باید بسنجید:
به چه موضوعات فرعی تحت یک موضوع خاص میپردازند؟
آیا آنها خلاهایی دارند که هنوز برطرف نشده باشد و شما بتوانید این کمبودها را برای تخصص شرکت خود جبران کنید؟ این ممکن است راهنمای خوبی در مورد ایدههایی باشد که ارزش نوشتن دارند (مخصوصاً اگر در مرحله قبل متوجه شدید که این ایده مورد توجه مردم قرار میگیرد) و موضوعی که قبلاً توسط رقبای شما به آن پرداخته شده است.
عملکرد محتوای آنها چقدر خوب است؟
چه مقالههایی بیشتر لینک و اشتراکگذاری اجتماعی دریافت میکنند؟ این مقالات چه موقعیتی درSERPs دارند؟ اگر قصد دارید به اطلاعات جمعآوری شده جامه عمل بپوشانید، از الگوی محتوای برای برنامهریزی مقاله خود بر اساس تجزیه و تحلیل محتوای رقبای خود که در Google Top 10 قرار دارد، استفاده کنید.
این ابزار پیشنهادات مشخصی برای سئو محتوای شما ارائه میدهد، بر اساس ایده اولیه موضوع / موضوع فرعی شما: بر اساس تجزیه و تحلیل نحوه استفاده رقبا از این کلمات کلیدی در محتوای خود، چه کلمات کلیدی را باید به متن خود اضافه کنید.
میزان سخت بودن زبان داستانسرایی برای جذب خواننده
این قسمت را در ابزاری که Key recommendations نامیده میشود، بررسی کنید، ابزاری که به شما کلمات کلیدی که بصورت معنایی مرتبط هستند را برای غنیسازی متن، همراه با پیشنهاداتی درباره میزان خوانایی، طول متن و سایتهایی برای دریافت بک لینک، ارائه میدهد.
در این مرحله، شما نه تنها برای موضوع ایده مناسبی دارید، بلکه متن خود را متناسب با با الزامات سئو و رقابت در SERP تولید میکنید.
۳٫ اطمینان حاصل کردن از مطابقت محتوا با الزامات سئو
اکنون وقتی ایده خود را بر اساس دادهها ایجاد کردید و قالب کلی خود را بدست آوردید، میتوانید آرامش داشته باشید!نوشتن مانند یک فرایند خلاقانه است که حتی با وجود یک برنامه مشخص نیز گاهی ممکن است انگیزه خود را از دست بدهید.
راهحلی برای اطمینان از تلاشهای صورت گرفته وجود دارد – با استفاده ازSEO Writing Assistant بررسی کنید که آیا نسخه نهایی محتوای شما با توصیههای سئو مطابقت دارد یا خیر.فقط کافی است که افزونه را در Google Docs یا WordPress نصب کنید و بررسی کنید که متن شما چقدر سئو شده میباشد.
چندی مشخصه وجود دارد که به شما در ارزیابی محتوا کمک میکند:
- کلمات به ارزیابی تعداد کلمات متن شما میپردازد و با توجه به میانگین تعداد کلمات محتوای رقبا، برای شما هدف تعیین میکند.
- کلمات کلیدی اصلی مهمترین بخش متن شما هستند. توصیههای مربوط به حجم و سختی آنها را بررسی کنید.
- کلمات کلیدی توصیه شده کلماتی هستند که از لحاظ معنایی با کلمات کلیدی اصلی شما مرتبط هستند. هنگامی که این کلمات را در محتوای خود استفاده میکنید، آنها با رنگ سبز در سند مشخص میشوند.
- عنوان به شما توصیههایی برای عنوان محتوا نشان میدهد.
- سرقت ادبی متن شما را از نظر محتوای کپی شده بررسی میکند.
اینها مهمترین معیارهایی هستند که نشان میدهد محتوای شما چقدر مناسب است و آیا برای نبرد در صفحه اول گوگل آماده است یا خیر. و این آخرین مرحلهای است که شما میتوانید ایده خلاقانه خود را بهتر کنید.
نتیجه
در نگاه اول ممکن است اینطور به نظر برسد که خلاقیت و بهینه سازی جستجو در نوشتن محتوا سازگار نیستند. با این حال، با توجه به مطالب ذکر شده، چند ترفند وجود دارد که به شما کمک میکند نه تنها بین این دو تعادل ایجاد کنید، بلکه محتوا را به راحتی و به طور موثر ایجاد کنید.
ادامه مطلب در سایت منبع
در یواست سئو، میتوانید ابزاری را جهت بررسی خوانایی محتوا پیدا کنید. این ابزار به شما کمک میکند تا متون خود را روان و خوانا سازید. در این محتوا ما مواردی را که در ابزار خوانایی محتوا در یواست سئو، به کار بردهایم، توضیح خواهیم داد. و اینکه از چه روشی برای این کار استفاده کردهایم، و اصلاً چرا به بررسی میزان خوانایی محتوا پرداختهایم؟ توجه داشته باشید که این محتوا ترجمه ای از محتوای سایت یواست سئو است و برای همین دلیل از زبان نویسندگان این سایت نوشته شده است.
در مورد نحوه نوشتن ‘صحیح’ کمی تحقیق کنید!
ما دربارهی میزان خوانایی محتوا چیزهای زیادی میدانیم. مثلاً اینکه، خواندن جملات کوتاه نسبت به جملات طولانی، آسانتر است. به هر حال، زبانشناسی اصلاً علم دقیقی نیست. با این وجود، ما در برخی از موارد، تصمیم گرفتیم تا بررسیهایی جهت خوانایی محتوا انجام دهیم. برای این کار، کدام بررسیها را باید لحاظ کنیم؟ و در این زمینه، چه حد و مرزهایی را باید رعایت کنیم؟
روشی را که ما برای بررسی میزان خوانایی محتوا در یواست سئو به کار میرود
چرا به بررسی میزان خوانایی محتوا پرداختیم؟
خوانایی متن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است! و تعیین کننده این مسئله است که آیا مردم پیام و مفهوم متن شما را درک میکنند یا خیر؟ اگرچه رعایت املای کلمات و دستور زبان نیز مهم هستند، اما مطمئناً اینها تنها فاکتورهای مؤثر بر خوانایی متن نیستند. محتوای خوانا، محتوایی است که هر شخصی بتواند آن را به صورت روان بخواند و مفهوم و منظور نویسنده از آن متن، را به خوبی درک کند.
مراحل بررسی خوانایی محتوا
در مرحله اول بررسیها، موضوع رقابت را تحلیل کردیم. و برای اینکه ارزیابیهای خود را بسنجیم، تصمیم گرفتیم تحقیق دقیقی دربارهی سایر ابزارها انجام دهیم. از کدام ابزارهای اندازهگیری، معمولاً در دستور زبان و چک کردن املا استفاده میشود؟ و چطور این ابزارها، میزان خوانایی محتوا را تعیین میکنند؟
در مرحله دوم، دو نوع متن، که از نظر میزان خوانایی، یکی روان و خوانا و دیگری از خوانایی خوبی برخوردار نبود را آنالیز کردیم. و همچنین، نمرات خوانایی مربوط به هر یک از محتوا ها را محاسبه کردیم. ما در بررسی محتوای خود، از تمام اطلاعات دو مرحله استفاده کردیم تا به اولین نسخه ارزیابی خود دست پیدا کنیم.
ارزیابی خوانایی بیشتر با انجام برخی از تحقیقات
در مرحله نهایی بررسیها، میزان خوانایی محتوای خود را تست کردیم. برای این کار، محتوای تعداد زیادی از سایتهای خبری و وبلاگها از جمله، گاردین، موز (Moz) و همچنین محتوای مقالات سایت low-key mum و وبلاگ های سفر را (که در مجموع شامل ۷۵ مقاله انتخابی بود)، با استفاده از ابزار تحلیل خوانایی آنالیز کردیم.
هدف از انتخاب این ۷۵ مقاله مختلف این بود که مطمئن شویم، موارد ارزیابی شده به اندازه کافی متمایز هستند. اگر دایره(bullet) مربوط به میزان خوانایی محتوا همیشه سبز باشد، این موضوع کمکی به کاربران ما نمیکند. اما، از طرفی اگر بدست آوردن یک دایره سبز تقریباً غیرممکن باشد، این امر نیز ناامیدکننده خواهد بود. تحقیقات ما، یک دیدی کلی، از میزان خوانایی بسیاری از وبلاگهای مختلف را ارائه داد.
این تحقیقات، در ابتدا نشان داد که از نظر خوانایی بیش از ۴۰% از متن، دایره قرمز را به خود اختصاص داده است. و مشخص شد که فقط تعداد اندکی از مقالهها، دارای کلمات انتقالی کافی هستند. به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم تقاضایمان را در رابطه با میزان کلمات انتقال، کمی کاهش دهیم، زیرا اکثر مقالات قادر به تأمین خواستههای ما در این زمینه نبودند. در پایان، حدود ۳۵% از مقالات دایره قرمز،۳۰% دایره نارنجی و ۳۵% دایره سبز را دریافت کردند. و در آخر، سنجش نهایی مربوط به خوانایی محتوا را انجام دادیم.
در این رابطه خوب است سری هم به مقالهی ” بزنید.
ابزار خوانایی محتوا در یواست سئو
در ادامه، درباره ارزیابیهای مختلف بحث خواهیم کرد. اما ابتدا درباره اهمیت این بررسی توضیح داده و سپس به سنجش دقیق هر ارزیابی میپردازیم. و سرانجام نیز، در مورد نمره خوانایی محتوا صحبت خواهیم کرد.
زیر عنوان ها
زیر عنوان ها، باید به طور مساوی در سراسر محتوای شما توزیع شوند. سعی کنید پس از هر زیر عنوان، در مورد موضوعی در متن خود صحبت کنید. اگر محتوای شما از زیر عنوان کافی برخوردار نباشد، میتواند به این معنی باشد که تمام موضوعات متن خود را با زیر عنوان پوشش ندادهاید. این امر سبب میشود ساختار متن شما، کمتر توسط خواننده دیده شود. از طرف دیگر، تعداد زیاد زیرعنوان هم، متن را شلوغ و در هم ریخته میکند.
پاراگراف ها
برای خوانندگان، پاراگراف های طولانی در محتوا ترسناک است و آنها را از خواندن منصرف میکند. بنابراین باید مطمئن شوید که پاراگراف های موجود در محتوایتان، نسبتاً کوتاه باشند.
جملات
یکی دیگر از عوامل مؤثر در میزان خوانایی محتوا در یواست سئو، نوع جملات است. جملات شما نباید خیلی طولانی باشد. هر چه جملات شما طولانیتر باشد، پردازش و درک آنها توسط خواننده دشوارتر است، زیرا خوانندگان باید تمام کلمات و روابط را تا انتهای جمله، در حافظه خود نگه دارند، و در صورت فراموش کردن، باید دوباره به ابتدای جمله برگردند. بنابراین، در زبان انگلیسی، سعی کنید جملهای را که مینویسید، بیش از ۲۰ کلمه نداشته باشد.
کلمات انتقالی
استفاده از کلمات انتقالی در محتوا مانند گذاشتن سیمان در بین جملات است. ارتباط بین دو جمله، با استفاده از کلمات انتقالی آشکار میشود. در صورتی که شما از این نوع کلمات، به شکل صحیح استفاده کنید، خوانندگان میتوانند، مطالب شما را خیلی بهتر درک کنند.
با بکار بردن کلمات انتقالی، شما روابط بین دو پاراگراف و همچنین درون پاراگراف ها را به خوبی نشان میدهید. استفاده از آنها، نشان میدهد که آیا یک نتیجهگیری در حال انجام است، یا شاید یک مقایسه و یا یک شمارش! وقتی خوانندگان بدانند که در ادامه کدام انتظاراتشان برآورده میشود، میتوانند متن شما را با سهولت بیشتری درک کنند.
جمله مجهول(Passive voice)
جمله مجهول، جملهای است که در آن، برای ما، عملی که انجام میگیرد، بیشتر از این که، چه کسی آن عمل را انجام داده است، اهمیت دارد. به عبارت دیگر، فاعل جمله، انجام دهنده کار یا عمل نمیباشد. ( مانند جمله، نمره سئو، توسط یواست سئو محاسبه میشود). اما اگر در جمله ما، کلمهای که از آن به عنوان فاعل استفاده میشود، همان انجام دهنده عمل یا کار باشد، در آن صورت جمله معلوم است. (مانند یواست سئو، نمره سئو شما را محاسبه میکند.)
از آنجا که در جمله مجهول، کسی که انجام دهنده کار است، مشخص نیست، منجر به ایجاد نوشتهای غیرصمیمی میشود. در حالی که، جمله معلوم بسیار جذابتر است. یواست شما را، از به کار بردن جمله مجهول کاملاٌ منصرف میکند. با این حال، بعضی از جملاتی، که به صورت معلوم نوشته میشوند، واقعاً ناشیانه هستند. به همین دلیل یواست سئو، درصد پیشنهادی استفاده از جملات مجهول را حداکثر ۱۰% قرار داده است.
شاخص خوانایی فلش
شاخص خوانایی فلش(Flesch)، میزان دشواری متن انگلیسی را، از نظر خوانایی اندازهگیری میکند. (توجه داشته باشید، که در زبانهای غیر انگلیسی، فلش خیلی غیر قابل اعتماد است). هرچه میزان این شاخص کمتر باشد، میزان دشواری متن بیشتر است. شاخص خوانایی فلش، با استفاده از یک معادله، که شامل طول جمله (تعداد کلمات در هر جمله) و تعداد هجاها در هر کلمه میباشد، به محاسبه سهولت خواندن محتوا میپردازد.
اندازه گیری نمره خوانایی محتوا در یواست سئو
ادامه مطلب در سایت منبع
سنجش خوانایی فِلِش
آزمون خوانایی فِلِش سهولت خواندن یک متن را براساس دو متغییر بررسی میکند:
- میانگین طول جملات، که براساس تعداد کلمات هر جمله مشخص میشود.
- میانگین تعداد هجا در هر کلمه.
سنجش خوانایی فِلِش بااستفاده از این دو متغییر نمراتی از ۰ تا ۱۰۰ در اختیار شما میگذارد. نمره ۱۰۰ نشان دهنده این است که متن شما از خواناییی بالایی برخوردار است. نمره هر چه به ۰ نزدیکتر، خواندن متن شما برای مخاطب دشوارتر است. شرح نمرات سنجش خوانایی فِلِش در جدول زیر قابل مشاهده است.
شرح نمره
نمره
خوانایی متن بسیار بالا و متن شما برای یک دانش آموز ۱۱ ساله به راحتی قابل درک است.
۱۰۰-۹۰
خواندن متن آسان است.
۹۰-۸۰
خواندن متن نسبتا آسان است.
۸۰-۷۰
متن شما برای یک دانش آموز ۱۳ تا ۱۵ ساله به راحتی قابل درک است.
۷۰-۶۰
خواندن متن نسبتا دشوار است.
۶۰-۵۰
خواندن متن بسیار دشوار است.در بهترین حالت متن شما برای دانشجویان کارشناسی قابل درک است.
۵۰-۳۰
خواندن متن بسیار دشوار است. در بهترین حالت متن شما برای فارغالتحصیلان دانشگاهی قابل فهم است.
۳۰-۰
متنی که دارای جملات کوتاه، کلمات ساده و تک هجایی است، نمره بالایی در سنجش خوانایی فِلِش خواهد داشت. از طرف دیگر متنی که از جملات بسیار طولانی، کلمات سخت و پیچیده تشکیل شده است، در سنجش فِلِش نمره پایینی کسب میکند.
سنجش خوانایی فلش در افزونه یواست سئو
افزونه یواست سئو در وردپرس، از سنجش خوانایی فِلِش در تجزیه و تحلیل خوانایی متن استفاده میکند. یواست سئو به بررسی دو جنبه از متن شما میپردازد .
- نحوه ارتباط تعداد کلمات با تعداد جملات.
- نحوه ارتباط تعداد هجاها با تعداد کلمات.
توصیه میشود در متن خود به ندرت از کلمات پیچیده استفاده کنید؛ و جملات شما تا حد امکان باید کوتاه باشد، به این ترتیب متن شما در آزمون فِلِش نمره بالایی کسب خواهد کرد. نمرات بالای ۶۰ در سنجش فلش قابل قبول است. نمره ۶۰ تا ۷۰ در آزمون به این معناست که متن شما برای یک دانش آموز ۱۳ تا ۱۵ ساله به راحتی قابل درک است.
اهمیت سنجش خوانایی فِلِش در سئو
اگر در تلاش برای تقویت مهارتهای سئو خود هستید، نسخه پریمیوم یواست سئو بهترین گزینه برای شما است. این نسخه با بهرهگیری از تحلیل پیشرفته متن، به شما در نوشتن محتوایی روان و خوانا یاری میرساند. پستهای شما با استفاده از لینکهای داخلی و فیلترهای محتوایی به راحتی توسط مخاطبان جستجو و پیدا خواهند شد. نسخه پریمیوم افزونه یواست، با استفاده از قابلیت ریدایرکت کردن از اخطار ۴۰۴ جلوگیری میکند. این قابلیت با تغییر مسیر مجدد، مخاطب را به راحتی به سایت شما راهنمایی مینماید. در نهایت شما با استفاده از پیش نمایشهای نسخه پریمیوم، قادر به کنترل ظاهر و نحوه نمایش پستهای خود در رسانههای اجتماعی خواهید بود.
تاثیر سنجش خوانایی فِلِش در تقویت نویسندگی
نمرات آزمون فِلِش، چگونه مهارتهای نوشتاری شما را تقویت میکند؟ مسلما شما برای مخاطب دست به قلم میشوید، پس رمز موفقیت در این است که مخاطب خود را بشناسید. قبل از هر چیز باید به این نتیجه برسید که چه متنی برای مخاطب شما مناسب است. آیا فروشنده لباس هستید؟ آیا یک کارگاه آموزش عکاسی را اداره میکنید؟ آیا نویسنده وبسایت مختص مادران هستید؟ و یا ویدیوهای مرحله به مرحلهی ساخت وسایل مختلف را تولید میکنید؟ در این موارد محتوا و متن شما باید از سهولت بالایی برخوردار باشد، زیرا مخاطبان گستردهای را در بر میگیرد.
البته باید به خاطر داشته باشید نباید متن و محتوای خود را قربانی کسب نمرهی بالا در آزمون فِلِش نمایید. امکان دارد محتوای شما دربارهی موضوعی پیچیده یا حتی برای مخاطبانی خاص اعم از دانشپژوهان و اشخاص علمی باشد؛ یا خود شما در حال نوشتن تحقیقات آکادمیک هستید، در این صورت منطقی است که بالا بودن نمره سنجش فلش برای متن شما در اولویت نباشد. با این وجود، ایجاز و اختصار در متن همیشه به درک بیشتر نوشته کمک میکند. پس اگر درصدد استفاده از مزایای سنجش خوانایی فِلِش هستید، باید دو نکته را در نظر بگیرید:
۱٫جملات کوتاه
استفاده بیش از اندازه از جملات طولانی خواندن متن شما را برای مخاطب دشوار میکند و خواننده همواره در تلاش است تا مفهوم جملات شما را رمزگشایی کند. در مقابل اگر متن شما سرشار از جملات کوتاه باشد، متن از خوانایی بالاتری برخوردار است. در نتیجه مخاطب مفهوم را بهتر درک میکند. از این رو توصیه میشود، جملات طولانی را به جملات کوتاه تبدیل نمایید تا درک آن برای خواننده آسانتر شود. به هیج وجه فکر نکنید که استفاده از جملات کوتاه از ارزش نگارشی متن شما میکاهد. مقایسه این دو متن به درک بهتر این موضوع کمک میکند. جمله اول به این صورت است :
« مکان موردعلاقهی من برای گذراندن آخر هفتهها خانه مادر بزرگم است که در نزدیکی دریاچهای است که ما عاشق شنا کردن و ماهیگیری در آن هستیم و معمولا با قایق در دریاچه قایق سواری میکنیم.»
آیا جمله اول به راحتی قابل خواندن است؟ آیا برای خواننده تا حدی طولانی و گیج کننده نیست؟ به جمله دوم توجه کنید:
« مکان مورد علاقه من برای گذراندن آخر هفتهها خانه مادر بزرگم است. خانه او در نزدیکی دریاچه است. ما عاشق شناکردن و ماهیگیری در دریاچه هستیم. ما معمولا با قایق روی دریاچه قایق سواری میکنیم.»
با توجه به جمله دوم به این نتیجه میرسیم که تجزیهی این جمله طولانی به چندین جمله کوتاهتر خواندن متن را برای مخاطب آسانتر میکند. پس استفاده از جملات کوتاهتر برای یک محتوا ارزش آن را پایین نمیآورد، بلکه به خواننده اجازهی درک بهتر اطلاعات و مفاهیم را میدهد.
۲٫محدود کردن کلمات پیچیده
سنجش خوانایی فِلِش به شما یادآوری میکند که خواندن کلمات چهار هجایی و بیشتر از آن برای مخاطب دشوار است. بنابراین بهتر است از کلماتی با هجای کمتر استفاده نمایید. برای آنکه متنی خوانا داشته باشید و طیف مخاطبان گستردهای را مجذوب متن خود نمایید بهتر از به کارگیری کلمات نامفهوم بپرهیزید. اگر شما در زمینهی پزشکی تخصص دارید، با مفاهیمی همچون داروی وریدی و اوفرکتومی و سایر اصطلاحات پزشکی آشنایی کامل دارید. باید توجه داشته باشید که بسیاری از خوانندهها با این مفاهیم آشنایی ندارند پس بهتر است در متن خود از کلمات سادهتر استفاده کنید. در صورتی که جایگزین مناسبی برای کلمات مورد نظر نیافتید، سعی کنید مفاهیم را برای خواننده توضیح دهید.
کلام آخر
به چند نکته مهم در مورد سنجش خوانایی فِلِش توجه نمایید. همواره به یاد داشته باشید که زبان مانند یک مسلئه ریاضی نیست. هیچکس قادر نیست خوانا بودن یک نوشته را تنها در فرمولی خلاصه نماید. سنجش فِلِش، سبک نوشتاری شما و یا مخاطب را در محاسبات خود نظر نمیگیرد. پس نمرات آزمون فِلِش نباید صرفا در راستای تغییر سبک نوشتاری و یا محتوایی شما مورد استفاده قرار گیرد، زیرا بسیاری از حرفهها مجبور به استفاده از زبانی هستند که کاملا با زبان مردم عادی متفاوت است. اجازه دهید نمرهی سنجش خوانایی فِلِش با کمک تحلیلی منطقی به عنوان راهنمایی برای بهینه سازی متن شما استفاده شود.
خوب است مقاله را نیز مطالعه کنید.
ادامه خواندن در سایت منبع
در اینجا نکاتی وجود دارد که توسط آن ها می توانید اطمینان حاصل کنید محتوای حرفه ای که ایجاد می کنید در تمام کانال های بازاریابی – از SEO ، ایمیل ، و شبکه های اجتماعی ، عملکرد خوبی دارد.
برای استفاده بیشتر از هر محتوای حرفه ای تخصصی که منتشر می کنید ، باید آن را به گونه ای طراحی کنید که متناسب با اکثر کانال های توزیع باشد. جستجوی ارگانیک ، خبرنامه ها ، پست های اجتماعی – هرجا که محتوا را منتشر می کنید ، باید حداکثر تبدیل را ایجاد کند.
محتوای حرفه ای
این پست نکاتی را برای اطمینان از عملکرد خوب محتوای حرفه ای شما در همه کانال ها به اشتراک می گذارد.
در دو پست قبلی خود ، من دو ستون استراتژی را مورد بحث قرار دادم:
۱٫ را بر اساس تقاضای مشتری تنظیم کنید ، نه بر اساس آنچه شما ارائه می دهید.
۲٫ تعهد ها را به طور واضح جدا کنید و افراد را وادار به انجام کارهای مختلف نکنید.
رکن سوم این است که مگر اینکه شما در آزادی برای انتقال پول به محتوا ، هر چیزی که ایجاد می کنید باید ذاتاً چند کانالی باشد.حداقل ، مقاله و محتوای حرفه ای شما باید برای بهینه سازی موتورهای جستجو ، انتشارات اجتماعی و تبلیغات ایمیل اقتباس شود.
SEO برای محتوای حرفه ای
بیایید با SEO شروع کنیم. وقتی کلمات کلیدی را جمع آوری کرده و کار خود را بر اساس آنها انجام دادیم ، ما قبلا زمینه محکمی را برای این کار فراهم کرده ایم. هنوز باید به چند نکته توجه کرد:
برخی از پروژه های مسافرتی ما ۸۰ درصد ترافیک خود را از طریق تلفن های همراه و تبلت ها دریافت می کنند. این مانترا ‘برای اولین بار در تلفن همراه’ برای نیم دهه در اینجا بوده است ، اما هزاران وب سایت تجارت الکترونیک هنوز برای مشاهده تلفن همراه بهینه نشده اند. مانند آنها نباشید ، ابتدا مقاله خود را برای موبایل بسازید.
این بدان معناست که فونت های قابل خواندن ، تصاویر تمام عرض و بدون پیمایش افقی (لطفاً لطفاً). علاوه بر سهولت خواندن متن برای مشتریان ، به شما کمک می کند در مقایسه با رقبای فقط رومیزی خود رتبه بالاتری داشته باشید
AMP خوب است ، مخصوصاً برای مقالات
پیاده سازی استاندارد AMP را در نظر بگیرید. گوگل با سرعت بارگذاری صفحه وسواس دارد ، و در حالی که آمادگی AMP هنوز یک سیگنال رتبه بندی نیست ، اما تصور من این است که رضایت مشتری در حال حاضر وجود دارد.
قوانین داخلی لینک داخلی
برای بسیاری از کلمات کلیدی رقابتی ، فقط به دلیل استفاده از یک طرح لینک داخلی سالم ، توانسته ایم رتبه بسیار بالایی را کسب کنیم. اگر مقاله را در وب سایت خود منتشر می کنید ، لینکهای داخلی ایجاد کنید:در خود مقاله ، لینکهایی برای همه اصطلاحاتی که دارای صفحات مربوطه در وب سایت هستند قرار دهید.
در صفحات دیگر ، در صورت مناسب بودن به مقاله جدید لینک دهید. اگر امکان فنی دارید ، از کلمات کلیدی متفاوتی برای هر لینکی که قرار میدهید استفاده کنید. فراموش نکنید که شما در حال حاضر یک لیست گسترده از کلمات کلیدی از اولین مرحله دارید.
کانال های اجتماعی
در مورد پخش محتوا از طریق شبکه های اجتماعی دو مدل وجود دارد.برخی از شرکت ها برای دستیابی به حداکثر عملکرد ، محتوای حرفه ای جداگانه ای برای هر شبکه تهیه می کنند.
ما رویکرد مقرون به صرفه تری را تمرین می کنیم ، که بر اساس آن محتوای حرفه ای چند کانالی را از همان ابتدا ایجاد می کنیم. این به ما کمک می کند تا همه تلاش ها را در کانال های مختلف اجتماعی تراز کنیم و از کارهای تکراری اجتناب کنیم.
سرنخ ها و پوشش ها
برای صرفه جویی در وقت همه ، اولین عکسی که توسط متخصص در مرحله طرح انتخاب شده است باید به عنوان تصویر روی جلد پست های اجتماعی شما مناسب باشد. این امر همچنین هنگامی که یک کارمند SMM یک عکس زیبا (به سلیقه خود) اما کاملاً بی ربط را برای یک پست انتخاب می کند ، از مسئله رایج جلوگیری می کند.
در مورد چند جمله اول یک مقاله نیز همین امر صادق است. در حالت ایده آل ، باید بتوانید از آنها به عنوان تیزر ارسال بدون هیچ گونه تغییری استفاده کنید. با کمی کار برای آموزش نویسندگان نسخه ، این کار کاملاً شدنی است.
OpenGraph
بسته به مدل خرید خود ، یا مشتریان را به محتوای حرفه ای کامل منتشر شده در وب سایت خود هدایت می کنید و سعی می کنید آنها را به آنجا تبدیل کنید ، یا پست های اجتماعی خود را به تنهایی قابل اجرا می کنید.در حالت اول ، بررسی کنید که صفحات وب شما دارای متا تگ های مناسب باشند. وقتی مقاله خود را در سایت های شخص ثالث لینک می دهید ، اینها جذاب و ریز عکسها هستند.
افزایش تولید محتوای حرفه ای با کمک کارکنان
قسمت اول را به خاطر می آورید ، جایی که ما سخت تلاش می کردیم تا نظر متخصصان را جلب کنیم؟ اکنون زمان استفاده از مزایا فرا رسیده است.
از آنجا که کارشناسان ما به طور فعال در ایجاد محتوا مشارکت داشته اند ، بیش از حد مشتاق به تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی خواهند بود. تنها چیزی که ممکن است بخواهید ابتدا از آن اطمینان حاصل کنید این است که چند قانون اساسی برای پیروی از شناسایی نام تجاری و حذف زبان نامناسب وجود داشته باشد.
پست الکترونیک
بازاریابی ایمیلی توسط بسیاری از متخصصان به عنوان یکی از موثرترین کانال ها ، به ویژه در B2B مورد ستایش قرار می گیرد.اما اگر فرد اختصاصی برای مدیریت لیست پستی ندارید ، اصلی ترین مشکلی که با آن روبرو می شوید این است که چه کسی قرار است محتوای حرفه ای سازگار ایجاد کند.
مانند کانال های اجتماعی ، ما با استفاده از اولین تصویر و تیزر مقاله در ایمیل ها ، در مورد این موضوع کار می کنیم. ناگفته نماند که نویسندگان کپی باید توجه خاصی به این داشته باشند و آن را جذاب و جذاب کنند.
قطعه ای از محتوا
هر قطعه ای از محتوا که ایجاد میکنید باید با در نظر گرفتن عمل هدف انجام شود. برای اطمینان از اینکه مشتریان اقدام مورد نظر را انجام می دهند-اشتراک ، افزودن به سبد خرید ، پرس و جو-چندین بلوک فراخوان را در طول مقاله قرار دهید.ما ترجیح می دهیم پس از هر بخش از مقاله ، یک بلوک غیر مزاحم قرار دهیم. مزیت این رویکرد این است که می توانید پیام خود را به گونه ای مرتبط کنید که نرخ را افزایش دهد و تعداد مشتریان بالقوه خود را افزایش دهید.
سه بلوک مختلف
به عنوان مثال ، اگر مقاله ای در مورد برنامه ریزی برای تعطیلات در مکزیک دارید و بخش های مختلفی در مورد بهترین هتل های لوکس ، ارزان و خانوادگی دارید. منطقی است که شما باید سه بلوک مختلف برای اقدام با لینکها و ارزش پیشنهادی متفاوت ایجاد کنید. مانند سایر منابع ، تبدیل ها را از محتوای حرفه ای خود پیگیری کنید. با این حال ، در قرار دادن علامت های UTM در CTA خود دقت کنید. متاسفانه وقتی یک بازدید کننده روی لینک داخلی مشخص شده توسط UTM کلیک می کند ، بازدید را تقسیم می کند. در عوض ، ممکن است بخواهید اهداف مبتنی بر جاوا اسکریپت را تنظیم کنید.
سخن آخر!
پس از خواندن این مجموعه سه قسمتی ، اکنون می دانید که برای ایجاد یک استراتژی محتوای حرفه ای تخصصی مقیاس پذیر که شامل شما متخصصان موضوعی است ، چه چیزی لازم است. بنابراین تلاش خود را بر اساس تقاضا تنظیم کنید ، متخصصان را در مشارکت دهید و از تناسب چند کانالی اطمینان حاصل کنید.
ادامه مطلب در سایت منبع
در ادامه پست قبلی که در مورد بهینه سازی فرم های تبدیل برای بدست آوردن سرنخ های بهتر سئو صحبت کردیم به ادامه آن میپردازیم
گام ۴ : به چه منابع و اطلاعاتی نیاز دارید
مثال: برای سوال مرکزی: چرا باید پستهای وبلاگ به خوبی نوشته شوند؟ میتوان زیر سوالاتی این چنینی طرح کرد .
ارتباط ساختار متن با سئو چیست؟ ساختار متن چه تاثیری بر نرخ تبدیل دارد؟ (منظور از نرخ تبدیل مدت زمانی است که بازدیدکنندگان برای انجام عمل خاصی در یک سایت یا وبلاگ صرف میکنند.) ساختار متن چه تاثیری بر نرخ پرش دارد؟ (منظور از نرخ پرش تعداد بازدیدکنندگانی است که پس از مشاهده یک صفحه به صفحه دیگری از همان سایت یا وبلاگ مراجعه میکنند) پس از اینکه پاسخ هر یک از این سوالات مرتبط را در منابع خود پیدا کردید و آن ها را به نگارش در آوردید در واقع پایه مقاله یا پست وبلاگ آماده شده است. پس از این مرحله پیام (اصلی) مقاله باید به وضوح مشخص باشد. بهتر است زمانی را برای نوشتن یا بازنویسی یک یا دو جمله در مورد خلاصهسازی پاسخ به سوال مرکزی اختصاص دهید .
گام ۵ . ساختار
در فرآیند آماده سازی مهمترین مرحله است. در این مرحله باید ساختاری برای نحوه انتقال اطلاعات به خوانندگان و برقراری ارتباط با آنها کشف و ایجاد نمایید. در پست ساختار مناسب برای وبلاگ راهنماییهای عملی درباره چگونگی ایجاد یک ساختار مناسب ارائه شده است .
محتوا را بهینه سازی کنید: به یاد داشته باشید که برای وب محتوا تولید میکنید. برای سهولت خواندن از فضای سفید استفاده کنید. محتوا را با استفاده از بولتها و عناوین واضحتر کنید. پاراگرافهای کوتاه و استفاده از تصاویر محتوا را قابل فهمتر میکند. در نهایت تحقیق کنید و از کلمات کلیدی و عباراتی استفاده کنید تا رتبه را بالا ببرد .
گام ۷ : برنامه ریزی ارتباطی + تقویتی
می دهد .
اکثر خوانندگان به محتواهای تبلیغاتی علاقهای ندارند. مردم به دنبال محصول و خدماتی هستند که برای آنها سود داشته باشد. محتوای خود را بر روی این موضوع متمرکز کنید که به خواننده کمک کند مشکلی را حل کند. این دقیقا معیار سنجش یک وبلاگ خوب است .
نتیجه گیری : برای نوشتن یک پست وبلاگ باید زمان مناسبی را اختصاص دهید. مرحله آغازین نوشتن با آماده سازی و تفکر شروع میشود . هر محتوایی که تولید می کنید و سیستم های بازاریابی که برای آن به کار می برید را باید تحلیل کنید تا متوجه میزان اثرگذاری آن را برروی کاربر متوجه شوید. اگر می خواهید میزان کارایی بهینه سازی محتوا را متوجه شوید، باید آن را تحلیل کنید. ابزارهای تحلیلی زیادی وجود دارد مانند گوگل آنالیتیک، گوگل وبمستر تولز، سیمیلار وب و غیره که هر بازاریاب اینترنتی باید به آن ها مسلط باشد .
<div center”=”” class=”sue-panel” data-url=”>
<p style=” style=”background-color: #defef0;color: #000000;border-radius: 5px;border: 1px solid #cccccc” text-align:=””>نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.
تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش ۳ و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.
تولید محتوا
وبلاگ نویسی
وبلاگ
سئو
ادامه مطلب